bättre dag

Idag har det varit både en bättre och sämre dag på samma gång..
Svårt att förklara men så äre.
Hans drog ur mig ur lägenheten, ner på stan, för att få tankarna på annat håll, vilket jag uppskattade faktiskt.
Lill familjen for ner iaf, shoppade bara en almenacka, en behövlig sådan, kände inte direkt någon glädje i att shoppa loss totalt. Ekonomin sa inte direkt bränn på heller för den delen :P

Hur som  helst så var tankarna mesta dels hos Jonte, jag kan verkligen inte förstå att det som hänt verkligen har hänt :(
Men samtidigt tyckte jag att jag var med hela tiden med Hans och Nellie men tydligen inte.
Kan säga att jag fått ett jätte stort stöd av honom, han har farit fr jobbet mitt i natten enbart för att vara mig nära, han har  stigit upp på morgonen och gjort frukost och kokat kaffe åt mig.
Verkligen funnits här dessa tunga dagar..
Men idag brann jag av totalt, enbart pga att han frågade mig varför jag var tyst.
I denna sekund tänkte jag bara: fattar han inte varför?

Han vill ju att jag ska prata med han, men samtidigt är det svårt att prata med han eftersom dom aldrig träffats, svårt att förklara allt.
Tur jag har bror min, vi delar denna sorg tsm.
Jag kan prata om jag vill, men man orkar inte hela tiden förklara och berätta, vill jag prata så vet jag att mina närmaste finns där.

Jag bearbetar detta på mitt vis, och jag vet att det blir lättare för var dag som går, men saknaden lär alltid finnas kvar där, minnena på honom kommer alltid finnas kvar.

Men jag är så tacksam för att han bara finns runt mig.

Annars har jag faktiskt fått tummen ur och städat, orken till det kom idag. Har dragit på det länge så nu känns det skönt att ha det ut världen.
Jag och Nellie har legat och skrattat och busat i sängen, min lilla mys docka! :)

Imorgon ska jag fara å fixa naglarna mina, blir nice! En nagel har ju farit och en till e på väg. På tiden minst sagt. haha!

Känner att ögonlocken e tunga nu, så natti natt :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0