Lill Jontis :(

Igårkväll när jag kom hem efter jobbet så fick man den mest tråkigaste, hemskaste nyheten..
Trodde mitt hjärta skulle sluta slå.
Jonte dog i en mc olycka! Jag kan verkligen inte begripa, eller förstå att jag aldrig kommer få se den absolut gladaste, livsglada Jonte igen. Det gör jag fortfarande inte heller, det känns så konstigt på nå vis.
Jag har säkert ringt han 10 ggr, bara för att få höra hans röst. Det blir inte lättare, jag blir både glad och ledsen när jag hör hans stämma på mob svaret.



Jag är glad att jag fått chansen att lära känna dig,
du höll mig många nätter till sällskap via luren,
du i gruvan och jag på Bäckis, eller så höll du mig sällskap bara för att jag var mörkrädd.
du var en person som alltid fick en på glatt humör, oavsett vad.
Du log mot livet, mot andra, mot mig.

http://www.youtube.com/watch?v=bsuXbkrA_AQ

Mina minnen med dig har spelats upp tusen ggr sen jag igår fick höra,
och jag är så ledsen att vi aldrig hann ta kaffet och bullan som du frågade
om så många ggr. Jag är så ledsen att jag aldrig hann säga hur mycket du betydde för mig.
För du har verkligen satt spår i hjärtat mitt.

Hjärtat gör verkligen ont, för ont.

Förstår inte rättvisan i detta, varför ta en sån fin kramgo björn som du?
Det finns andra som lider och verkligen vill till himlen,
pedofiler och våldtäktmän kunde istället tagit den plats du fick ta.
ORÄTTVIST liv man lever.

Älskar dig Jonathan Hägglund, må du vila i frid, åka hoj, sjunga, dansa och skratta. Allt som gör dig så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0