ooopsi

Ja, nu vare ett tag sen jag tog mig in här igen! :)

Sommaren har runnit iväg, semestern är gjord, 6 härliga, helt fantastiska veckor har jag vart ledig.
Grymt skönt!
har hunnit med en massa! massa skoj!

Massa mys med lill familjen! Det är ju inte bara jag och Nellie bara, utan Hans har stormat in i våra liv.
hur UNDERBART som helst!



Tunisien med pappa var riktigt härlig, bara han å jag.
Solade och badade, red på Dromedarer, åkte 4hjuling, var å kollade på en massa djur och såg en riktigt häftig show med sjölejon, grymt roligt! :)
en toppen vecka helt enkelt, en perfekt avslutning på min semester!
saknade så klart min Lill skrutt och min Hans :]



Det har som vart väldigt lugnt sen sist.
:)

Man tror sig känna folk i sin närhet, men vad händer egentligen bakom stängda dörrar?
man vet egentligen inte ett skit om folk, man tror sig veta allt om dom som är en nära, men som sagt så vet man inte mycket.
Utåt sett kan allt se så himla bra ut, man tror att folk i sin omgivning har det så bra,
men egentligen ha det så dåligt att man inte ens kan tro det.
man vill vara alla till hands och kunna finnas där för alla,
men ibland går det inte om inte personen/personerna i fråga vill det.
Dilemma!


Massa tankar:


det förflutna:

-Alla har ett förflutet, mer eller mindre. Alla har vi gjort saker, men utan att ha gjort saker skulle vi inte vara den vi är idag.
Inte är en endaste människa oskuld, sex eller nått man gjort eller sagt.
Man kan inte sudda ut sin bakgrund eller det man gjort, men man kan lära sig något från det och samtidigt få veta mer om den människa man är, vem MAN är, vad är det man söker?
man måste få prova sig fram.

Dejting:
Det handlar ju om att lära känna en person, det kanske inte klickar rätt första gången, ja då testar man en gång till, kanske med en annan person.
Funkar inte det heller eller att det inte känns rätt, då äre bara upp på pollen igen och testa lyckan hos nästa.
Kanske fann man rätt hos en person, men för den andre så var det inte rätt. är man dum i huvet då om man inte kände detsamma? Är man ett svin då?
män och kvinnor är rätt olika i sig många gånger..

Nja.. haha, jag fick inte riktigt fram det rätt i det jag ville få fram, själva poängen.
det kanske kommer nån annan gång.

Ett litet "tänka på" :

Se lyckan i andra, inte bara i dig själv.
Att glädjas i andras olycka, är inte lycka.



Måste få säga att jag det absolut, helt underbaraste vännerna man kan tänka sig.
jag älskar er så mkt!

Och idag firar jag å Hans 2 månader! LYCKA!

Sussa sött
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0