too soon?

Pratade med min käre bror ikväll/natt.
Guud så klok han är, nästan så jag blir lite imponerad över han ;) hehe.



Vem bestämmer när saker och ting är för snabbt egentligen? Och vem bryr sig egentligen.?
Många tankar har florerat nu på saker och ting, och känns det rätt så är det jäkligt rätt ;)

Men många ggr får man höra, att det går för fort, man är för impulsiv i sina handlingar.
Handlar allt om tiden? Eller ska man gå på sina känslor?
Jag går då på mina känslor och min magkänsla.
Satsar man inget så vinner man inget heller.

Kan ju säga som så att det har gått riktigt fort mellan mig å Hans, det har det verkligen gjort. Men samtidigt är det absolut ingenting jag ångrar eller vill ha ogjort. Vi har verkligen funnit varandra, och det känns så skönt.
2 månader är verkligen ingen tid alls, om man tänker långt fram, men det blir en lång tid , tids nog :D
hehe

jag jobbar lite extra nu inatt, kan ju säga att jag inte direkt fick min drömlön denna månad, att ha f-penning är verkligen inget att rekomendera om man vill få ut nå större summor  stålars.
så nu hoppar jag party på min lediga helg och jobbar istället :D
Men jag hoppas att go tjejjerna har en toppen kväll ute med massa shake that ass och go drinkarna :D

Och sen att min El Hassan har en super kväll med go vine (ja han dricker vin, dock ej jag) och goooo sällskapet :D

Du är min BIT Olofsson :D





I veckan for då jag, Erika och Hannah på Costas och surrade igenom all förlorad tid, vi satt där i hela 4 timmar om inte ännu längre och bara pratade, skrattade och hade det riktigt mys kul!
:)
Annars har det mest bara vart jobb på schemat mitt.

Är lite i valet å kvalet om jag ska ska fara å köpa mig nå hår, jag känner mig inte som jag utan mitt långa fina hår. Att hår är en sån stor sak! haha

keep woriking för min del.

puss å hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0