åhh så härligt!!

Guuuud vikken härlig dag det varit!
Kalas väder ute! Men kanske lite väl kallt för min smak, men sitter man i bilen på hemtjänsten så är det en fröjd för ögat :D





Det är så otroligt vackert :]

hahaha, kolla in mitt pannband!


(detta bjuder jag på ;) )
*skratt*

Lill söt tjoppan min på Leos i söndags


Slush i alla färger ska det va ;)

Jag har jobbat sen 7 imorse, hunnit med en utbildning, hjälpt chefen med julfesten på bäckis.
Nu ligger jag avlång i sängen, med pyjamas och känner att jag gjort mig förtjänt av en god natts sömn :)
Telen kommer åka av och jag ska njuta av en sovmorgon imorgon :D
jeeeeeeeeeeej

Sussa sött du me!

Puss å kärlek

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0