äntligen lördag :)

Nu är alldeles strax mina 3 nätter avklarade =)
Så nu ska jag ba hem å sussa kudden och sen väntar en rolig kväll med 2 av dom bästa tjejjerna!
Känner peppen :))

ÄNTLIGEN LÖRDAG!

finns ba ett litet men, jobbar till 22 ikväll också.. haha, så det kan bli en anings stress för en Sandra Maria!
tur att grann frun bor så nära nu :D

Fick mina kläder fr HM idag! Skit skoj!
Har tagit ut mitt hår och färgat upp det nu, lite mörkare igen :) Förstår inte varför håret mitt vill gå åt det ljusare hållet hela tiden? tur är väl att det inte är grått :P
*ler*

Sista rycket nu.

Ha en TOPPEN LÖRDAG!

:))

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se att du mår så bra som du gör.

2010-12-04 @ 05:35:15
Postat av: Vickan

Längtar massor tills ikväll ;)

Ska bli så fruktansvärt mysigt å kul =)

Hoppas du sover gott nu grannfrun ;)

2010-12-04 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0