ba skooog

Vilken spännande dag det vart!
Har har en sjukt skön dag på jobbet :) Bara hemtjänst!

For direkt efter jobbet för att plocka upp lill bror som skulle med på lite julhandling. Mycket trevligt, och nu har jag snart köpt klart alla klappar :-)
Skulle ta en sista sväng till Maxi, skulle på el giganten.
For på kolbäcks vägen mot maxi, mötte en taxi bil som det inte var så mkt taxi kvar över, hade blivit en olycka, lite längre fram stoppades trafiken iaf. Där satt vi, å satt.. å satt lite till. Ena ambulansen efter den andra brände förbi oss. Polisen och brandkåren.

Men efter en 30-40 minuter så rulla vi på iaf.
När jag komme till röljusen så var jag först i kön, och det är ju ombyggnationer överallt!
Och matte ba: du får inte köra rakt fram här, så jag körde vänster, ser i backspegeln att alla andra kör ju rakt fram.
LURAD!!!
:D haha!

Hur som, jag körde å körde, bara mer skog kom jag fram till.
Tills jag kom till sävar!

*skrattar*

En intressant bilfärd, blev en längre sträcka än planerat :)

Ska ta å bege mig mot jobbet nu igen, nu börjar mina 3 nätter :-)

Man ska blicka framåt, inte i backspegeln som Tis sa så fint för nått år sen =)


Hej svejs!

/S

Kommentarer
Postat av: Steffenellinor

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 14:16:13
URL: http://steffenellinor.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0