dåså

å då kom söndagen.. :)
och jag mår huur bra som helst! Inte ett smack bakis e jag heller.

Gud vad Anton var snäll igår som stannade kvar ist för mig på jobbet :)
Då fick jag komma mig till grann frun lite tidigare.
Det var krut i gumman! Fort vare gjort så var klänningen på :))

Hade riktigt riktigt trevligt med Viktoria och Erika :)
Vi dansade å hade det as skoj!
Jag fick lite ögon godis på Jan Johanssen! hahaha, vi stog i baren och sen hörde jag han börja sjunga, "så se på mig" vi SPRANG! hahahaha

Träffade mr big ute igår också :) Riktigt trevligt, en del dansande och en massa skratt :)

Det var verkligen en toppen lördag. Fr början till slut.
:))



Imorgon kommer äntligen lill flisan hem!
OJ SÅ MYS

Ja just de ja, jag är ju som mina vänner vet bra på skämma ut mig!
Var inne på döner igår och pratade i telen med en vän :) hehe
Och vi har en grej vi skrattar åt, så jag sa lite väl högt, k k k kk k k k k  k LAMYDIA!
- totalt tyst inne på pizzerian, jag ba, asså jag har inte det :P
(jag har inte heller det, bara för att poängtera det)
:p

Såååå




:))

Hoppas du också mår bra idag :)

//Sandiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0