lång passe!

oj så skönt å ha jobbat klart! :-) Hela 13 timmar vart det på jobbet idag, så nu vare skönt att få komma hem till sängen! Ligga å bre ut sig och känna total tystnad! :D
Jobbat med järn gänget ikväll! Favvo brudarna. Perfekt
Kollade min lönespece för nästa månad, har jobbat 80 h övertid denna månad :)
Visst är jag för duktig? =)

Imorgon ska dt brännas på solariet, fixa hår! I LOVE IT :D
Snälla Patrik ska fixa och trixa till min bil så den blir besiktnings duglig :]

Jag ramlade ikväll, PÅ KNÄNA! Helvete vad det bränns, på tal om bränna så borde jag bränn upp denna hal uggs! thumbs down för dessa! :P

Nu äre nighty nighty för ms SMB!
En ny dag på jobbet. Men en kort sådan.
:))

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0