lover

Ledig idag? Not! haha
Men det har iaf vart en stört skön dag på jobbet :)

For upp å hämtade lilltjoppa på en gång, direkt efter jobbet :) Lill mys dockan min.
Har haft en riktigt fin kväll tsm :)

Patrik kom förbi och tog sig an lill sport hondan min! hahaha
Lite otur för både tvån var väl att det var mer rost än räknat :/ Så det blev mer jobb än planerat..
Men så himla snäll som han är så fixar han det så jag kan få igenom den på besiktningen =)

Tänkte sälja iväg den till våren och köpa mig en cab sen :)
Har ju faktiskt suktat efter en sådan länge nu :)



Alltså Lisas låt, den e så sjukt bra!
det ligger nå hett över den :D
Låten på spotify låter mkt bättre :)))

Nu ska jag natta ner mig sj

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0