mojs mojs

Snart äre juuuul!
förstå så snabbt tiden har gått, sommaren och hösten är ett minne blott, nu äre kyla och snö !! :)
en mysig årstid som väntas av våren, för att sedan få en semester i värme igen!

Idag har det vart julfest med jobbet, tomtegröt och julklapps utdelning! Fick en helt underbar present fr jobbet! Jag blev så glad när jag kom hem och öppnade det stora paketet :D
Massa spa produkter!
En härlig kväll har det vart. och pricken över iet denna dag var att Maria kom!!!
Fick en chock idag när jag jobbade när hon tittade fram  i hallen! En mkt glad överaskning :D
hihi lill plutt sötnosa!

Jag och Nellie har klätt granen idag också, så mycket mer mys det blev! Massa glitter och kuler och ljus som träder fram i mörkret :)
Vill tacka Hans som kom hem med den granen till oss igår! Du är så fin! :) Jag blev så gla!

Min camera har gett upp, varje gång jag ska knäcka kort så piper den till att kortet är låst! Vad menas med det?
:(
Därav no pictures!

Imorgon efter jobbet ska jag bränna på stan och fixa dom sista klapparna!
En anings stress känner jag över det, men en stress som går att bota :)

vet inte vad det är för fel på mig, men jag mår illa hela tiden, ända sen i fredafs förra veckan har jag mått smått illa, hoppas det ger med sig, kanske äter för dåligt ?

Hur som helst, älskar alla helt underbara som är vid min sida.
Vad vore en vardag utan Er ?
Ni är helt enkelt bäst!

Puss å kärlek
/S


Kommentarer
Postat av: john

Inte en "bulle i ugnen" då?

2010-12-23 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0