Sandra goes alone!

Har haft 2 drömmar om Venedig nu!
Känner att det är en tecken utav något :-)

Så igår kände jag att jag ska dit! ENSAM till VENEDIG! :-)
Men det blir inte först våren, när värmen har kommit och fara dit en 4 dagar :-)
Förstå så spännande!!!



Vet inte vilka som e på kortet, men en sån där ska jag åka :D



Den här bilden är  precis som i mina drömmar.

Känner att detta ska bli riktigt roligt, spännande och väldigt lärorikt :))
Kanske att man hittar det man tappat hos sig själv.
Det är iaf min tanke.

Sitter på Leos nu, Nellie och Elin busar på.
Jennie drog jag med mig som sällskap.

Hade en super toppen lördagskväll med Linda och Erika!
:-)

Snart kommer äntligen Maria gullbullen hem!
<3

Ha en toppen söndag!
puss puss

/En galen Sandriis? ;)


Kommentarer
Postat av: linda

Gör de! :D



Jag hade jättetrevligt igår, saknat er jättemycket, snart är alla på plats igen :)

2010-12-12 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0