sprungit..

.... på stan som en galning idag! haha
Hittade min nyårs klänning! Den är gudomlig! love it!
MEN! Pratade med tösabiten Erika, vi har köpt samma klänning!!! HAHA!
Ja säg då ba de! :)
Är man tvillingsjälar så är man :] <3

Hittade en skinnjacka som jag slog till på idag, riktigt tjusig :) Påminner väldigt mkt om min andra, den som ba försvann... :)
Lite kläder till lill sötnosa min fick jag å me.
Sen hade jag ju lyckan å hämta ut HM paketet idag å :] LOVE IT!!!

Nu är man grillad på sun tan, ligger å kikar på pirates of the C på 4an.
Ska drick lite the och ha en fin kväll :))

Peppar nyåret som satan! :)
Kommer bli en galet, helt toppen kväll med de bästa, med undantag att vissa kommer saknas enormt :)
Men så äre :)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0