Julen e nu över

Nu var julen förbi =)
Hade en fantastisk jul här hemma =)
Mamma och alla syskon var samlade, Nellie var hemma, även Hans bestämde sig för att fira julen här med oss.
Hur trevligt som helst var det :)
Maten och allt var perfekt, även jultomten kom förbi ;)
hehe
Hur som, hur perfekt som helst!!! :))









Nu har jag en sista natt att arbeta, sen blir det lite ledigt :)
Men eftersom att Nellie är hon pappa sin i 2 veckor typ så ser jag hellre att jag får jobba lite extra :D

Snart nyår mina vänner!
OJ så jag längtar!
:D

Ska till mamma och äta lutfisk nu :D
såååå gott!

-och nej, jag är verkligen inte knocked up :P
hahha (fick en kommentar om det)

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0