trevligt värre

Har kännt mig rätt uppåt den här veckan =)
Har jobbat en hel del och haft lite quality time med lill lill min! <3
Imorgon blir det en lång dag, ska jobba både dag å natt, så Nellie ska få sova hos mormor imorgon :)
Lite utbyte så ska Elin sova hos oss på lördag.
Så då får det bli film och massa gott :D

Tanken är väl att det blir lite bad och skoj på söndag :))

Kände mig lite irriterad nu ikväll faktiskt.
Har man en vänskap, ska den slopas bort då bara för att om man skulle börja dejta någonannan?
Jag pratar nu vänskap mot andra könet.
Jag kan då säga att jag har aldrig slopat bort, eller ens slutat hört av mig till en vän bara för att jag blivit tsm med någon. (har ju iofs bara vart tsm med Hans efter herr lindqvist)
Men ändå!

Då är man faktiskt inte riktiga vänner som jag ser på saken.
Då slopar jag bort innan jag själv blir bort slopad som en sopåse!!!
- Kanske är jag lite för stolt i vissa lägen.
Men jag vägrar bli sårad i slut ändan.

Då fick jag det ur världen också :S

Hade tänkt släcka dom gröna alldeles strax, mormorn har kommit fram igen. And guess what?
Jag är huuuur pigg som helst om dagarna :D

Hade tänkt å länkat upp en bra låt, men he gå som dåligt.

:)
/S



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är i samma situation fast åt andra hållet. Därför lite spec att läsa det du skrivit. Jag har en vän (kille) som jag umgicks med dag som natt tills jag träffade min kärlek =) Nu har det fallit sig helt naturligt att vi inte umgås på samma sätt längre. Jag vet inte hur du har det, men kan man umgås alla tillsammans så borde det väl inte vara ett problem.

Mitt problem har varit att jag och min vän alltid umgåtts bara vi och det varken känns bra el ser bra ut inför min nya, därför har jag valt att prioritera min man ist för min vän. Det är svårt sån här men kan förstå din känsla Mvh Lina

2010-12-10 @ 15:50:53
Postat av: nikee

Bara Hans? Nu ljög hon tror jag!? ;)

2010-12-10 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0