bakis.se

Igår tog babsen och Ronnie sig the usiall lunch på Eastern, mkt trevligt och mycket surr som alltid =)
En härlig Tisdag med andra ord =))
Matilda peppade upp oss med en utgång, Tisdags rex! Sagt å gjort, peppade, det blev vi allt, och ut den for vi =)
En massa öl, lite "dj drinkar" senare så var man i form :)
Tisdags rex var inte direkt en höjdare.. Eller ställer är helt okej men musiken sög ju dyng pung!
Träffade en lite kändisar på Rex vilket var trevligt, och att man fick surra ut lite med söta gula Gurra gjorde saken ba bättre =)

Vi drog oss vidare till TC, kände att det lockade lite extra :)
Kort å gott, en mkt trevlig kväll, och jag vart riktigt glad att få träffa Jontis ute :))

Idag har det inte vart lika på topp, bakis som tusan var jag imorse, tror jag ringde till Hans 3 ggr, Peder, han ska inte få vara min psykolog längre, han suger verkligen på det insåg jag idag.
Alltid har han funnits ett samtal bort och man mår bra efter, haha, men imorse måste då han ha vaknat på fel sida :P
hahahaha, "du kanske vart tappad med huvuddet före när du var liten" - TACK. ;P

Min fina Hans kom hem fr jobbet tidigare idag, MYS!
Så jag fick lite kärlek idag, just vad jag behövde :]
Ikväll blire bio, Robin Hood, hoppas den e bra, vi singlade slant om vikken film, han vann.

Saknar skruttan min, jätte jätte mkt :)

Citatet fr dagen och för framtiden:
Lev i nuet, och inte i det förgånga.




Kärlek och Heder
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0