did my nails

Först måste jag säga att idag har jag å Hans varit tsm  i 1 månad, inte dåligt :)
Speciellt när man trodde att jag skulle vara singel för resten av mitt liv, det va som bara jag å Nellie =)
Men ack så fel man hade :) :)

Cicci ringde från Wisch igår och undrade vart jag var nånstans.. Hade helt tagit fel på dag så det blidde inge nagel fix igår inte, men gullig som hon är så fick jag en del nr till massa andra nagel fixare :D
Så imorse ringde jag till Nail Design School, men klart att det var fullt, men på "vänte listan" hamnade jag, dom ringde upp efter en halv timma så jag fick komma på en gång.
Kommer aldrig mer i hela mitt liv att gå till den människa som gjorde mina naglar idag, okej att man är stressad, men va fan! Och bra gjort vart det inte heller.
Men hela vart dom iaf :P haha Lite måste man skratta åt hela saken iaf :)


Hans och Nellie brännde på BusPlaneten medans jag  var å fixade naglarna iag, hur gulligt som helst!
Min Hans har precis allt vad man kan önska sig och lite till, jag är väldigt lyckligt lottad som fått turen å träffa han =)
Lite svårt ibland att sätta ord på det man känner, men jag försöker iaf :)

Nu sitter vi då i Nordmaling och imorgon blir det lite karusell åkning för lill tjoppa min :) det är nått hon ser framemot.
Lill Tisas kommer hem imorgon också! Så det blir grillning med trevligt sällskap imorgon kväll.

Nu ska jag va lite duktig å hänga tvätt.

Hoppas du har en toppen kväll.

Love /
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0