long long time

Nu vare länge sen jag skrev på min blogg, eller tog bort den sista.
Sista inlägget jag skrev sist, kände jag bara NÄE!
Inge mer blogg, ett nytt kapitel helt enkelt.
Och dit har jag kommit idag.
Och det känns så bra,
Måste säga att Mr Big är inte längre en del av mitt liv, Min Allehandro som jag så länge sökt..
Jag fann något ännu bättre =)
Inte trodde jag att jag skulle hitta mig en blondie fr Nordmaling, men det gjorde jag.
Och det är nog det bästa jag nånsin funnit! I kärleks väg alltså =)



Visst ser vi rätt bra ut tsm =)

Lite kort om mitt love life .. :))

Lill trollet mitt bara växer å växer, för varje dag är det då nå nytt som händer, för varje vecka som går är det nått nytt spännande.
Helt otroligt, och ändå helt underbart!
Lill skruttan Nellie min!



Älskar den här bilden! Hans var proffs fotograf i stugan hans :D haha!
bedårande =)

Brudarna är denna vecka i sthlm och hälsar på Maria, sen drar dom vidare mot härliga Gotland!
Galet vad nice dom kommer att ha det!

Det känns som att det är så mkt som hänt på ändå så kort tid.
Maria har flyttat till Sthlm med sin Daniel,
Erika har träffat sin fina Fredrik,
Jag har mött min DreamGuy, hur vi träffades kommer nog lite senare =) hehe
Ronnie bor nu i Umeå, för gott hoppas jag! =)
Robert min fin fina vän har förlovat sig!
Hannah darling ska ha bebis.
André har flyttat med sin kära till hus och även dom väntar bebis.
Lill bror är i kramfors för lite rehab.. Duktig som fan e han!

Kan rabbla upp tusen saker till som hänt!
Allt känns så rätt och så bra.

För tillfället så har jag semester!! Är inne på min 3:e vecka, 3 kvar dessutom!
Gu se skönt säger jag då bara!
Har hunnit vart ner till pappa en vecka och träffat stor släkten ;) Ronnie farmor och pappsen! haha!
Sundsvall med kärleken på bröllop! Varit å fiskat ett X antal ggr i deras fina stuga :)
Myst med lill skruttan min :) :)
En riktigt bra start med andra ord. :)

Snart väntar en vecka i Tunisen!

Jag inser nu att detta vart ett rätt långt inlägg, finns nog tusen mer saker som jag vill skriva om just nu, men det får räcka så här, så länge =)

Kramii
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0