Molnigt?

Idag vare lovat bara moln på himlen! Så imorse när lill skrutt väkte mig så gick vi upp, gjorde frulle och klädde på oss. Jeans och t-shirt vare på mig, Nellie leggings och en t-shirt.
När vi kom till lekplatsen där vid 8 på morgonen så såg jag då inte till nå moln! Allt sprack som upp på en gång.
Hem for vi iaf, av med kläderna och på med nå lättare, iväg på affärn och köpte glass :)
Ett plask i Yttersjö varte också!

Idag tog vi surströmmings premiär, gu se gott!
Patrik var faktiskt villig att testa på det han också, och hela 3 fiskar fick han ner. haha!
Jag, mamma och Johan fick ner betydligt fler än så, och Nellie... Hon klagade mest på att det luktade illa :) Charm knutten!

Städat som en tok har jag då gjort hemma, allt för att bli av med lukten.. Karln min kommer ju inatt så jag vill ju inte skrämma iväg han! :P *ler*
Det längtar jag till! Inte till  å skrämm iväg han, men att han kommer hem till jag.

En soft dag har vi haft det :)







Hoppas du har en toppen kväll =)

<3
/S

Kommentarer
Postat av: Anthonymaja

Wonderful site. Please continue this great public service.

2012-02-02 @ 12:47:44
URL: http://anthonymaja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0