natt bekymmer

Vilken tanke natt jag fick inatt, det var så länge sen när tankarna snurrade så här.
Ganska så skönt med en liten internet dagbok sånna här ggr =) Bara lufta av sig lite mellan varven.

Fick en tanke om mig å Hans, jag kan verkligen säga att jag älskar den karln!
Men samtidigt har man den här rädslan inom sig, att bli bränd, lämnad, att inte bli älskad när man väl fallit.(!?!?)
Sånna tankar ska egentligen bort, men lätt att dom kommer när man väl börjar tänka.

Sen har tankarna flygit runt bröllopet som var i helgen, vi hade verkligen jätte roligt på kvällen, det blev en å annan shot och en å annan öl, så till slut blev det godnatt för frk Bergman.. Tror klockan inte ens blev halv 11 på kvällen. *skratt*
Hur som helst så blev det nå tjaffs mellan bröderna Olofsson, och slutade med att  Hans åkte rutchebana med hela ansiktet och överkroppen i grusgången...
Fick höra av min karl att hon som stod som bruden på bröllopet skyllde allt på mig, vilket känns jätte tråkigt att höra, och då kommer också tankarna att hans familj inte ska tycka om mig, pressen kommer som mer smygande på en att man inte duger, att man inte ska räcka till.
Hans är verkligen hur gullig som helst som säger att så är inte fallet, att det bara är hon som har problem.

Så min fråga blir då att varför hacka på någon som inte vill någon något ont? Varför skapa en intrig som inte ens behöver bli någon?

Denna natt blev en del massa frågor till mig själv. Om mig själv, om man verkligen duger till?

Ska slänga mig in mig i duschen nu, en kall sådan, för varmt är det i sovrummet :)





Tänker alltid på mitt hjärta när jag hör denna

<3
Love /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0