askig?

Börjar med att säga att jag har haft världens mys söndag!
för mig själv!!! :)
Fast det blev en pizza med go gumman viktioria! :) Smarrigt om inte annat ;)
Och trevligt :D

Ligger i soffan med massa ljus tända, mys byxorna och bara har det skönt under täcket, kikat på gossip girl :)

Nu är det håret som jag går runt och tänker på, haha.
Vill göra nå med håret nu, göra massa slingor i håret, ELLER så vill jag göra det mörkare!
Gaaaaah, äre bara jag som håll på så här? Velar fram å åter?
:)

Alltså denna kvinnas kropp skulle man döda för!
Galet het!!!
:D




Ehhhmmmh, ska ta mig lite till godis och dricka ett glas cola till (sådär perfekt efter pizzan)
Ska fundera på både hår å träning under tiden :P

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0