babys

Söndagen är snart ett minne blott :) Går stadigt framåt mot måndagen! :)
JAG ÄR LEDIG! Även tisdag :D
Känns ba go bulla!
Bilen ska in på verkstan imorgon, så ska boka in en ombes på bilen inom kort.
Lill hondan min!

Skrutt ska vara å busa med pappa sin i veckan. Lär kännas tomt som vanligt.
Tur är väl ändå att veckorna går så pass snabbt så som dom gör? eller? :)

Hans skulle he upp lampan i v-rummet. Kan säga som så.. Den funkar inte längre.
Lampan (led lampa) skulle lysa i 20´000 h tror jag det var, den höll knappt 4 h.. Det small ba till i köket och bye bye lampis.
Det var nog inte meningen att det skulle hänga en lampa där :P

Imorgon har jag planer, pussa nellie hejdå för denna vecka, hem å sova till 13, sen ska jag ut på en lång promenad! Lämna in bilen för lagning, sen ska jag iväg på kvällen å träffa fin fin vännen min :)

Lite har jag att göra, men det är bara bra grejjer.
:)

Nu när mina vänner skaffat barn och så så har ju så klart tankarna kommit lite mer in i huvudet på mig sj, har jag sagt hela tiden att jag nog inte kommer skaffa en till.
Och jag känner fortfarande det där med att jag är så fruktansvärt nöjd över att fått lyckan att ha Nellie.
Det räcker så för mig, jag har så mkt kärlek att ge henne, all min lediga tid går ju till henne :)

Har samtidigt fått tankarna på varför jag inte vill ha fler,
först av allt är jag livrädd för att bli lurad, lämnad till att bli ensam, och då med 2?
sen känner jag mig så tillfreds med livet, så som det är :)
Jag har min kvalitets tid till mig sj, jag har min tid till Nellie (önskar så klart att jag hade mer), men även till mina vänner, jobbet, nöjen.

Hans är inte barnsugen (vill bara poängtera det) :P
Han vet exakt vart jag står fr dag 1 :)

Kände att jag bara ville skriva av mig lite ang det :)
*skratt*

Hoppas du sussar så sött, nu ska skurborsten fram och golven ska poleras ;)

Natti natt
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0