då blire utflytt

Imorgon blir det nog en dryg dag.
Ska först upp med lill pyret på dagis, en vecka hos pappa ska hon vara :) Men skoj för henne :)
Sen ska jag hem och packa och dona. Utflytt sker.
Känns lite motigt,tråkigt och inte speciellt roligt.

men jag tror att allt blir bra i slutändan ändå.
jag går efter det :)

har hört att många tror att detta handlar om nå otrohets tjaffs , men så är det verkligen inte.
Detta handlar om något helt annat.
i slutändan blire bra.
- det vet jag :)

Ska se en rad med massa king serier nu som jag missat under veckan, mysa ner mig med trollet och ha en fin söndags kväll.

Ingen som har en stor divan soffa att sälja? :P
Vill inte ha min vita tråk soffa längre.
*skratt*

Hur som....

/S

Kommentarer
Postat av: Berntkatharina

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-12-13 @ 11:44:40
URL: http://berntkatharina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0