Försovning...

Började min morgon med en försovning! Kvart över 7 ringer Erika och väcker mig.. haha, trodde det hänt nått med henne, men insåg att jag försovit mig :)
Men det gick ju som bra ändå!
En morgon till, sen tar jag helg också :)
Känns skönt.

Dagarna är upp  å ner,
men huvudet högt och fötterna ner :-)

Det blir nog bra med tiden ändå tror jag :-)

Hoppas ni får en toppen kväll imorgon tjejjer!
Sj tänkte jag mig till mig nye granne och dricka lite glögg och äta pepparkakor, efter att ha vart å firat Hans mamma på hennes dag..
:)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Dina nya grannar hälsar Er hjärtligt välkomna ;)

Ska bli sååå mysigt, å de är juh numera krypavstånd =)

TOKMYS ÄLSKLING!! ;)

2010-11-26 @ 20:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0