hela 24 år

En dag äldre har jag hunnit blitt!
Hela 24 år gammal ;P Klokare? Negativt! :)
MEN!!!
Jag hade en strålande dag! riktigt firad blev jag, fint främmande, fina presenter, jätte fina blommor, lunch med min fine vän. en toppen toppen strålande dag!
TACK ALLA!

Idag for vi ner till Sundsvall för lite shopping, har äntligen köpt mig en v-rums lampa till tv rummet. Så nu kanske Nellie törs gå in där sj när det är mörkt ute :-)
Doftljus inhandlades det för fullt. Så nu ska det allt lukta go go go i lghten :)
Mötte upp papsen på Bite Line inne i S-vall!
SATAN I GATAN så jävla go pizza! Godaste jag nånsin ätit tror jag!
Men personalen skulle behövt gått en servica skola :S
Surare människor har jag aldrig mött

Har snart jobbat igenom mig min första natt :)
Jag är sinnessjukt trött, hjärnan funkar inte riktigt som den ska känner jag.
Tänker nog alldeles för mkt, eller kanske alldeles lagomt.

Ibland vet man nog varken in eller ut, men tiden får utse.

Min satans fitt honda vill inte starta.
Min gode vän Patrik har lovat att kolla igenom den i helgen.
Vilket jag är mkt tacksam för. Det är ju min lill pärla, eller kebab bilen som Moberg så fint hade sagt.
*asg*

Känner mig kort i mitt skrivande.

Får mig bara 1,5 timmes sömn idag. sen ska jag ta å fixa mina naglar, ska känna mig fräsch å riktigt snygg i händerna :D
Cicci på Wisch e kanoners!

Förhoppningsvis somnar jag gott när jag väl kommer hem igen :]

Hoppas Du sover gott, för avundsjuk det e jag allt ;-)

oooooh!
Not forget.

Min käre bror fyller ju hela 22 idag!
Lill killen blir ju större han med!
Love U så mkt, och GRATTIS!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0