lill söt

Har suttit ute på blocket och kikat efter hundar :)
Jag är så himla sugen på att skaffa en , en valp e ju hur söta som helst, och man får då vara med hela tiden, men samtidigt finns det så många vuxna hundar där ute också som vill komma till ett nytt hem :)
Hittade en jätte fin Samojed hane på 5 år :) Huuuuur fin som helst! :))
Dom äldre hundarna är ju inga kiss skvättare inom hus. Eller vad man nu ska säga :)
Nellie frågar varje vecka nu för tiden vart hunden är! hahaha.
Hon är så söt!

But I am looking.

Nu jobbar jag min sista natt, sen tar jag "helg" :D Jobbar endast tisdag kommande vecka, sen är jag ju dyp dyng ledig :-)
Ska försöka hitta på nå extra roligt med Nellie denna vecka, men jag måste fixa bilen.
Patrik hade nog fullt upp idag.. :)

Fick fin besöket av min fina pojkvän ikväll, med lite chips å cola :)
En lugn natt har jag mig! Har hunnit med en massa! Lite kvalitets tid med dom som e vaken så här i mitt i natten :)
Känns skönt!

Tror inte det blir till att åka till Hannah imorgon, blir lite väl tufft för jag å Erika och gå dit :(
-Att man blir så låst när man har en bil som inte vill starta?

..........................
Fick mig själv en liten tankeställare idag, alla är värd en andra chans, oavsett vad.
Faktiskt så är det så :)
Och det blir till vad man gör det till :)
..........................

Hoppas du sussar så skönt
Snart äre min tur
;-)

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0