litet rus

Jag är ju en fanatiker av gossip girl !!
Fick ett litet glädje rus när bass å blair fick ihop det igen!! :)
Jag tror ändå att man är ämnad för någon, det är bestämt att 2 ska vara tsm. Man ska vara med om ett å annat, man ska ha utforskat ett å annat.
Typ som mr big å carrie. haha!
 (älskar även sex and the city)

Det jag vill komma fram till är nog att pusselbitarna faller på sin rätta plats.
Man kommer bli sårad, man blir ledsen, man kommer känna lycka, kärlek och harmoni.
Man kommer en dag känna sig helt tillfredsställd med sig själv och med sitt liv.

Jag drömmer om mitt hus, mitt vita tegelputsade hus, gärna vid vattnet, ha min trädgård där jag ska plantera mina blommor och ha mitt stora växthus med både tomater och gurka och annat sommar gott.
Även mitt lilla spa, med både bastu och bubbel.
Min öppna spis som man kan mysa sig in till om kvällarna med en filt :)

Där jag står idag, jag har min helt underbara dotter, jag har mina helt underbara vänner, jag har en fin familj.
Och jag trivs kalas här på böle.

Som sagt, en dag faller alla bitar på plats, och allt kommer kännas helt jävla underbart :)

Jag fick ett litet lycko rus, pga en serie som är helt underbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0