mumma

Måste först säga tack till Hans som kom in till stan igår igen..
Fixade iordning lägenheten min, det ser faktiskt bra ut nu, det känns bättre. :)

Hade en fin dag på jobbet, har vart ute å brännt runt teg och röbäck och bara haft en fin dag :-)
Solen har skinit och det har känts bra :)



Se så fint det är på slätten! :-)
Det är så här det ska va!

Har vart å fixat mina naglar så nu är även dom fina :)



Cicci e så duktig! En mycket fin och smart kvinna är hon också :)

For å hämtade upp lill tis på stan och for upp till moster min, som fyller 50 (!!) idag!
Hon ser då inte en dag äldre ut ;)
Go go smörgås tårtan!
(åt 3 STORA bitar) Massa lax och gott gott på den, i like it :]
mmmmmmums!

Jag lämnade ju lampan till fredric idag efter jobbet, tänkte att han kunde ju kika på den iaf, efter 1 timme är den lagad, och lyser :D
(den som hans skulle fixa, men som helt plötsligt inte lyste nå mer)
*skratt* och *förlåt*
:]

Men tack Fredric!

Skulle ju komma ihåg och hämta upp cameran idag, men det glömde man ju.
Tar det imorgon ist.

Här kommer nyaste kungis låten iaf:



Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för ikväll.
Ska se om grann frun e hemma, isåfall tar jag på mig täckisarna och  går över,
annars hade jag tänkt mig till sängen å se på en film :) NEJ JUST DET JA, jag har ju ingen tv längre där :P
Fan å att jag hedde mig av mig tjockis tvn :(
he få bli soffan med lite the ;)

Måste slänga in att jag saknar tösabiten Maria!
<3

Hoppas även Du haft en bra tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0