the elephant is back!

Satan i gatan vicken elefant varning det var imorse!
Hans Olofsson!
Klockan 5 skramlar han sig upp, går in i allt vad som går att gå in i, dessutom saker det är OMÖJLIGT att gå in i . Och eftersom att det vart pizza igår, så betyder det att det inte finns en matlåda i kylen, då måste man välta hela frysen och öppna ALLA lådor som finns där i. hahahah!
Och tror ni han stängde dörren efter sig? NOT.
Hur som helst så stängde Sandra Maria dörren när han till slut komme sig till badrummet för att öppna den dörren då alla mina halsband och armband som hänger så fint där ska prassla och dingla. haha
Sicken härlig morgon jag hade mig :P

Sen tror jag att jag har en 10 lista på surkukar!
En av dom ringde fel idag, och när han hörde att det var min vackra stämma så vart det så här -"jaha, är det du!?"
- Ja vem trodde du då? Du ringde ju mig.

NÖT!

hahaa.

Har iaf haft en riktigt bra dag på jobbet, vart ute å brännt med lill toyon runt byn :)

Har tagit mig ett varmt skönt bad, och känner mig redo för en movie och till slut släcka mina gröna :)

Hoppas du haft en toppen dag.

Love
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0