tröttis!

Igår var ju första natten min, och fy in åt satan vad trött jag var!
Klockan blev iaf halv 5, och Moberg kom å höll mig sällskap in mot morgonen, super trevligt!
Och skönt att ha nån här på jobbet, men jag var så trött och hade ätit as dåligt, så jag kände ju att jag ite mådde så bra, sprang in på toan, kräktes 3 ggr..
Så trött var jag igår!
En Redbull senare så mådde jag riktigt bra igen :)

Fick mig lite mys på morgon av både Nellie och Hans :) Super mys att komma hem å lägga sig i sängen och vara nära dom som håller hjärtat ens varmt :)
Vaknde halv nio av det vart blött på näsan.. Där stog Nellie på sidan av sängen och pussades för fullt på min näsa! hahaha, jag kunde inte anant än skratta. Hon ba - Hans är på toan så jag skyndade mig in till dig för att pussa på dig och säga att du är bäst mamma!
Lill flisan min! <3

Skönt att fått sovit ut hur som helst!
zz blev det till middag, smarrigt värre :)

ahh, jag klippte ju min hun bun ikväll, kanske blev lite väl kort, men han är då det hetaste ändå ;-)
Får ta å lägga upp en bild senare =)

Natten har vart riktigt bra hitintils, alla sussar så gott :)
Brasan var tänd så jag har lyssnat till knastrandes till den, gjort iordning till morgonen och dyligt :)

Hoppas du sussar så gott och att söndagen inte blir allt för jobbig :)
Snart äre min tur att krypa in till en varm säng.

Love
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0