tuffa beslut

Andra natten i rullning nu!

Klockan min ringde halv 10! oooj så  trött hon var! men ner på stan for jag allt och fixade mina naglar, så nu är dom både hela och riktigt snygga :)
Tack Cicci!
:-)
Och Tack Babe för skjutsen!

Somnade om strax efter 1 och vaknade 18, upp å hoppa och städa lite, duscha.
Iväg på jobb.

det har varit min dag. spännande va ;P

Ibland är beslut riktigt svåra att ta,
man undrar om det verkligen är rätt beslut,
gör man rätt val?
ena halvan av ens hjärna skriker bara nej, medans den andra skriker ja,
jag blir så sinnig på mig själv som håll på så här.
Endra så vet man eller inte.
Det är så lätt att säga till andra vad man skulle göra, men när man är i den situationen själv så är det sjukt svårt.
Tuffa beslut, tuffa offringar, jag är ingen tuffis!


Jag saknar mitt hjärta,
snart måndag igen.

Älskar dig Hans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0