Då var helgen gjord

Helgen var då gjord :) Har vart super mys att träffa pappa i helgen! Det blir ju som långt mellan gånger tyvärr. Men kanske mer speciellt när man väl cs :)
Skulle i den vanliga ordningen fara å bada (standard på lördagar) men badhuset i Iggesund var stängt, så raka spåret till Sundsvall for vi ist :) En anings roligare!
Mys pys med lill Nellie min! Tis, Hans å pappa!

Imorse väckte skruttan mig med att berätta att hon skulle på dagis, en ledig dag! haha, viljan fick hon allt igenom! Upp på dagis och pussades hejdå för denna vecka, för nu äre pappa hennes tur att ha hand om lill juvelen. :)

Fick jobba på backen imorse, riktigt skoj faktiskt! :-)
Så nu är jag ba hemma och inväntar kvällspasset till Bäckis :-)
En toppen kväll läre bli, Jag, Erika och Vickan. Vet inte vilka dom andra blir..

En liten fundering jag haft, eller mer debatt man haft :P
 kan en tjej få rätt att få en stämpel som att få ner lätt i sängen? När det handlar om en person som hon riktigt var kär i?
Eller egentligen spelar det väl ingen roll hur många man har sex med? Okej om man byter partner varje dag, då skulle nog jag också rynka lite på pannan?
Men det är väl stor skillnad på tjejjer och killar på den här frågan? För en kille kan ju rumla runt hejvilt i sängen.
Utan att han ska bli kallad för lätt? ;)

Mina känslor på slutet har varit lite upp å ner känner jag, jag skyller på vädret :)



Jag älskar verkligen mårnarna på väg till jobbet! Alla möjliga färger på himlen :-)
Slätten is the shit :D

Nu ska jag ta å ladda batterierna för ett kvällis passis :-)
Se om jag kanske svänger förbi Filip innan.
hej hej
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0