im going crazy

hahahhahahahahhha *asg*
Hittade värsta grymming kortet nu!
Kvällen då jag å Erika var på rex, mötte upp ett gäng som  satte på mig denna.
Jag skrattar lika mkt varje gång :D
Kl var nog 4 på morgonen. Ägaren till denna efterlyses :D


Jag skulle haft med mig kameran idag! Mötte en anings många bilar som inte skulle vara parkerad på vissa ställen! En bil hade lite tungt för sig å ta sig upp för tegs backen.
*skratt*
Första halkan är ändå rolig, höll sj på att fara lite kors å tvärs :D

Fick ju inviga min nya härliga mössa idag, jag gillaren ;)


JA JAG E DYNGTRÖTT :P
Och feber också för den delen :(

MEN!!
:)
Sist natta nu, sen blire allt en härlig lördag.

Puss å kramis
/SMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0