Måndag :D

Hittade värsta söta klänningen på HM nu, som jag hade tänkt å beställt, men i min vanliga tur så fanns inte min strl kvar!
:/


Visit hm.com


Men visst varen fin?! :)

Idag har jag sovit ut, vaknade halv 4, har vaknat flera ggr under dagen  å försökt sparkat upp karln min :P Men ikket, så jag fick sj tåga upp för att han också skulle ta sig upp :P
Men ändå gulligt :)

Sista natten har snart nått sitt slut :) Har tänt lite ljus och har det mys, men det är så kallt här!
Hade en tanke på att tända brasan här inne, men jag får springa mig varm ;)

Är fortfarande dyng laddad tills lördag! hahah, börjar tro det är nå fel på mig.
Kommer dock sakna en del vackra flickor att skaka stjärten med! ;)
Men förhoppningsvis kan vi styra upp nått framöver då alla kan vara med :)

Lill flisan min får vara hemma med oss ytterligare 3 dagar in på veckan! DYNG MYS!
Alltså hon blir ba större hela tiden (vilket är normalt) men i sättet, att min lilla flicka blir större för var dag är så himla roligt att se.
jag är världens stoltaste mamma till världens underbara, glada, snälla å  helt fantastiska tjej!
Hon är verkligen hel go igenom. <3
Min fina tjej!

Kl 11 idag ska jag då fara å sola med Vickan! Måste ju bättra på brännan en aning, det är konstigt det här med att man blir så blek när man jobbar natt! :P
Kl 12 ska jag fixa naglarna mina!
Vilket e på tiden.
Efter det ska jag snabb springa genom stan och se om jag kan lyckas hitta nått att ha på mig på lördag.
Sen hämta flis-lisan på dagis!

Myskväll ska vi ha ikväll! Ba ligga å kramas och ha en toppen måndag. På tal om måndag så känns det som om att även detta kommer bli världens bästa måndag! :)




För vem blir inte glad av härliga Monday Morning med Fiona :) ?!?

Erika sötnosen och goo Linda är nere å hälsar på Maria, hade hur gärna som helst vart med er å i helgen!
Ni är så fina ska ni veta!

Nu ska jag ta å gå min andra rond.

Har världens bästa runt omkring mig.
Älskar Er så mkt!

/
SMB
;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0