nyår

Då har man gjort ännu en kväll på Bäckis :) Jobbade med ett härligt gäng och allt gick som en dans :)

Har idag vart å druckit kaffe hos min fina vän Filip, mkt trevligt, lill Rocky har blivit så stor! :)

Trodde jag skulle bli bjuden på mat hos mamma idag, men inte det inte! For ist till bror och fick i mig ännu mera kaffe med bulle :) Pratade en massa.
Tok trevligt! :-)

Håller på med planer inför nyåret nu, kommer bli en kalas afton! :-)

Har kikat lite på tomter och hus idag, det är ju som roligt att spana lite ;) men känner jag mig sj rätt så blir jag kvar på Böleäng ett bra tag till. Trivs som fisken i vattnet här :)
Men hus är ju en dröm, drömmar får man ha. å utan drömmar så vettefan vad :P

Ha en toppen kväll
På återseende.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0