rock´n roll!

Lill bror ska eller håller på å tatuerar sig nu :D SPÄNNANDE!
Jag älskar ju tatueringar och piercingar, haha! Så nu ska lillbror göra en Juntti på magen, Rock´n roll! :-)
Blir nog as snyggt :-)

Lägger upp en bild sen, så får vi ju se hur det slutar :-)

Har vart lite halle galle på jobbet inatt, men ändå bra, jag har haft å göra om man säger så :)
Stackars Anna som vart utringd 2 ggr inatt..

Julklapparna ska börjas inhandlas till veckan, bror min fyller år snart, så den ska inhandlas den också..

Har inte riktigt bestämt mig ännu om halloween.. Om jag ska ut lr inte?!
Ska iaf gå bus lr godis med lill skruttan min och en arbetskompis till mig med hennes barn :) Så det blir ju skoj!



Utklädnad till halloween? tips ja tack :-)

Och Nej, jag å Hans är so far jag vet fortfarande tsm :)
Jag känner att jag inte direkt är en sån som vill prata sönder ett förhållande :P  Inte heller är jag i ett facebook förhållande :)

Hoppas du sussar så sött, för när du kliver upp så ska jag ta å lägga mig i en skööööön säng :]
nighty nighty som min pappa så fint säger till mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0