Take it off!



Lite helg pepp för er som ska ut å shaka ass  i helgen ;-)

Min andra natt är i full rullning, har bara 1 kvar nu! Sen tar ju ja å helg!
Ska hitta på nå spännande på lördag! :-) Kan bli en visit till sundsvall, eller varför inte till Lycksele?
Eller bara en krogrunda i stan! haha!
Nått roligt blire iaf!
men vad, det får lördagen bestämma av sig sj, bäst äre så sitter man hemma i soffan å ba myser å med ett glas vin i handen. (eller öl då) hehe

Det vart då inge rock´n roll på lill brors mage igår, han vart tvär sjuk!
Lill stackaren!
men så äre. det va kanske inte menat just igår :)

Jag längtar till måndag, då lill älsklingen min åter kommer hem!
Måste säga att jag är så sjukt besviken på hennes far! Herregud han beter sig som om han vore 15.
Man skämms ju!

Sen ska vi ju till hannah å johan och lill söt solrosen Ellie på måndag också <3

Hoppas du sussar så sött och drömmer fina drömmar, snart äre helg så kanske har du bara en dag kvar på arbetet denna vecka :-)

/
Sandra Maria


Kommentarer
Postat av: Natalie Björnehall

Underbara Sandra! Har du tid att ses nått i veckan? Kram

2010-10-22 @ 09:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0