Tidig present



Fick igår kväll en för tidig födelsedags present :D
Fick min efterlängtade OXXO klocka! Som jag så länge suktat efter den :D
Tack Babe!
<3

Jag är hemma och är sjuk idag!
HEMMA!
Det var länge sen jag ringde och sjukanmälde mig sj, men jag är så satans förkyld, har legat å hostat hela natten :(
Vad gör man egentligen när man är sjuk? Jag är redan rastlös, har inte ro till att sova, fast jag kanske borde det?
Såg framemot att fara på lunch med min fina vän Ronnie idag, såg framemot en kvälls shopping med mamma på strömpilen ikväll..

Det har sina nackdelar med att vara sjuk också.

Lill trollet vela inte vara hemma med mig idag, så jag fick gott å väl skjutsa henne på dagis imorse, en säkrings satan har gått i bilen så kupevärmen var inte igång om jag säger så = kall bil. = inte gillas.

Hur som, ska nog tappa upp ett varmt bad, koka mig lite gott the.
Kan göra susen?
:)

Ha en fantastisk dag.

Love
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0