övers

Lätt den längsta måndagen ever! haha!
Tror nog att min bakis kom idag, igår var som en dröm!
Jag gled ba förbi dagen. hade ju lovat vickan att ha loppis med henne, sagt å gjort så satt man där, 11 på morgonen. Huvudvärken jag hade går inte att beskriva!
Så illa vare.
Försökte få ihop mina små pusselbitar kring kvällen som varit.

For ganska tidigt fr covern :) En trött Sandra hade gjort sin rätt on the dance floor ;P
Mötte upp Gren och surrade med han ett tag :) Vilket var riktigt trevligt  :)



Jag älskar denna bild på jag hans å fill.

Fler bilder kommer senare :)


Hur som helst så var förfesten riktigt lyckad, träffade massa underbara människor ute på krogen.
jag dansade, drack go öle, pussades med min hun.
kramades med underbara människor.
Jag är lycklig i mitt liv. Jag har det bästa och lite till! :-)

Underbara Hannah och Johan har fått en bedårande vacker liten tös inatt!
Jag är så glad och lycklig för eran skull!

Undebara André och hans Johanna har fått en helt bedårande liten son inatt också!
Så himla glad för eran skull!


GRATTIS TILL ER ALLA 4 :)
En spännande resa har börjat :D


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack så mycket finaste Sandy! :-)

ser framemot att ses i veckan.



Kramar!

2010-10-18 @ 13:34:11
URL: http://hannah.hedengran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0