äntligen

Nu har man iaf ÄNTLIGEN blivit av med 3, så nu äre 100mb som gäller hädanefter, slippa vara orolig för att röra datorn för mkt så anslutningen slutar funka. Me like.

Dagarna blir bara bättre och bättre, kände första dagarna efter Jonte att... Ja. hur länge jag skulle må så dåligt som jag gjorde. Men det blir som sagt bättre, men saknaden kommer alltid bestå, med massa fina och roliga minnen.

Jag och Hans har som kilat stadigt.. På Böleäng :D
Det känns UNDERBART!



Igår körde vi grillning, det va så gott, perfekt väder! Solen sken, och varmare vindar för en gångs skull :)

Kvällen bjöds på mys med film och godis.
En riktig mys lördag! <3

Hade hoppats på lite bus på busplaneten idag med lill skrutt och hennes moster, men det ser ut som om hon fortfarande e sjuk :(
+ för kommande vecka är ju att jag får även denna vecka ha hemma lill hjärtat mitt :D

Heej
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0