JAKTEN! (varning för starka bilder)

Sandra Maria Bergman har provat på det där med jakten!!! haha



Vilket resulterade i detta :D

Följde med älsklingen min och Atlas ut i skogen söndag morgon kl 05.00.
Trött som en tok var jag, men upp tog jag mig.
Nellie och Hans tågade då upp före mig och kokade kaffe, Nellie såg framemot att få vara med Carina några timmar medans vi skulle ut i skogen :)

Det var både intressant och roligt, spännande och skönt.
En härlig upplevelse med andra ord! Skönt att få komma ut och rensa tankarna fr allt tråkigt som hänt senaste veckorna.
Jag har helt enkelt världens bäste pojkvän, världens underbaraste dotter.
Och jag har världens bästa kompisar!
Vad vore jag utan alla er vid min sida? :)





Sista bilden på Hans tycker jag e riktigt riktigt tjusig!
:)



Sen har jag VÄRLDENS bästa bror!
Du är det bästa Tis!

:)

Nu ska jag mys mig ner med min babe, njuta av kvällen och ladda för lång passe imorgon på jobbet :)
krami
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0