känner pepp

Nu ätligen är min sista natt avklarad =)
Har världens underbaraste som ligger å sussar här, skönt att ha någon nära, nu när mörkret faller längre om nätterna :)

Känner att peppen börjar komma tills den 9:e! :D
Jag är redan taggad på en kalas kväll med alla fina!



Gillar videon :)

ÄNTLIGEN; på torsdag kommer lill tis hem!
Det var då på tiden :))

Senare i eftermiddag kommer mitt busfrö hem, som jag längtat och saknat henne! <3

Tänkte mig till Rapunzel snart och köpa mig lite hår faktiskt :))
Så man bli nå fin i håret! haha
Känner att shopping fingrarna kliar! Så idag ska jag upp vid 1 och bränna iväg på D&D och se vad som finns :)
"bara kolla!"
;P

Hoppas alla haft en underbar helg!

En fin liten drudilutt så här på söndags morgonen :



Kramis!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0