Löööördag

Lördagen sov man nästan bort, skulle ta mig upp där vid 1 med det gick som dåligt, halv 4 tågade jag upp. haha
Upp å in i duschen, iväg på affärn och inhandla resterande till kommande tacos afton med de bästa!
Undantag att vissa saknades så klart :)

Haft en riktigt trevlig kväll med fin flickorna och fin karln min!
:))

Imorgon inväntar en lååång dag på jobbet, fr morgon te kväll. Men det ska ju gå fint det med,
nerstoppad i sängen ligger man, fotboll på tv. Inte så spännande :P
Tänkte somna in till Twilight nu snart =)

Och grattis till min fin fina vän FILL som fyller gammal idag, hoppas du har en kalas kväll ;)

Natti natt
/S

Kommentarer
Postat av: linda

tack för igår! :)

2010-09-12 @ 10:23:12
Postat av: Hannah

Åh va roligt att du bloggar igen vännen! :-)



synd jag inte kunde närvara på tjejkvällen. Så fort huset är klart och bebis är ute ur min kropp så bju jag på middag! :-)



Massa goa kramar till dig fina!

2010-09-14 @ 01:12:40
URL: http://hannah.hedengran.se
Postat av: Sandra

Ja men dt förstår jag vännen :)

Jag tänker på dig varje dag ska du veta, hur spännande som helst! Ser framemot att få träffa lill tjejjen eran :)

Å middagar blir det fler utav :)

kramis!!!

2010-09-14 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0