LYX

Igår jobbade man på som en tok, fr halv 8 på morgonen till halv 10 på kvällen.
Lagomt slut i kroppen var jag när jag kom hem till mamma.
Jag hade ju Nellie hemma igår också :) Men eftersom att jag jobbade så mkt så fick hon vara hemma hos mamma å sova.
Så när jag kom hem till mamma igår så hade jag en renbäddad säng å lägga mig i :) Och BRE ut mig, Nellie hade somnar uppe med Elin och morsan.
Sicken lyx, men morgon mys fick jag då av henne :) Gull bullan min!
Vi låg å kramades under täcket en bra stund innan det va dags å bege sig till dagis.



Lill gumman  min! :)

En vecka utan henne blir tom. Men jag har ju min Hans hemma i veckan =)
Den lyx karln fick ju helg nu! :D

Veckan kommer bjuda på middag  med tjejjerna och karln min! och nattjobb.

Nu ska jag å karln göra oss klar för en tripp till Nordmaling, men först kaffe och lite myyyys =)

Puss å hej
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0