mormor

Tror jag blivit en mormor, en gammal tant som vill lägga sig och sova halv 7 om kvällarna.
Det är ju nästintill tragiskt.
Kan vara resultatet pga för mkt jobb, och för att orka så måste jag ha 9-10 h sömn :P

Darling min jobbar em, så det känns lönlöst å sitta vaken själv å uggla, Nellie gumman sover redan.
Tog en snabbis på stan idag och köpte lite "prinsess smink" åt henne :D
Hon vart glad!
Så nu på eftermiddagen har hon vart jätte rosa runt ögonen, prinsess klänningen på och massa läppglans! Hur söt som helst!

Haft en liten pyssel afton med pärlor :)
Bad med massa skum och det var vatten ända ut i hallen! :D
Hopp å skutt och trix resulterar i sånt.

På torsdag em tänkte vi oss till Holmsund och bada lite varmt och åka rutchekana =)




Jag blir så glad av den här låten!!! <3 puss å hej /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0