oooh sunny day

Solen sken idag, hur skönt som helst har det vart.
Så jag å darling tog oss en tripp mot Nordmaling men passade på å stanna å kastade några drag =)
Ingen fiskelycka, men det var roligt ändå :))





Har haft en liten mys kväll med Viktoria idag :) Ätit go middag och sett Cougar Towm. LOVE IT!

Maria gumman ringde idag, så skönt å höra hennes röst, saknad här hemma e hon allt!
Å inte lite heller!
Vi brudar ska planera in en Sthlm vistelse så ska vi allt ut å busa <3

Imorgon blire lång sovmorgon! super nice!
Hans ska ut å jaga, spännande :D Så hoppas han får skjuta nå älg :)


Det är tyst här hemma, lill trollet är hos papi sin och få busa där 6 dagar nu innan jag får hem henne igen!
Fick ett jätte fint halsband av henne igår och ett armband, eget gjort på dagis.
Hon såg så himla nöjd ut över sig själv när hon gav mig det, mitt hjärta smalte ju! :D
Gooo goo gooo flikkan min!

Nu äre najty najty :))
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0