second one

Nu är snart min andra natt gjord, längtar hem till sängen, en uppvärmd sådan också :)
Krypa in sig med den karl som värmer ens hjärta så fint. Det e kärlek de! :))
mys pys innan man slumrar in :)

Blev glad inatt då nattpatrullen kom hit, en gammal klasskamrat till mig har börjat jobba där :) trevligt! :)
Och Hans var hit och höll mig sällskap, mkt uppskattat :)

En natt kvar nu utav denna sen ser jag framemot lördagen, middag med finaste tjejjerna och Hans!
Mysigt värre, trevligt värre.
Det gillas :)

Nästa fredag är det begravningen för Jonte,  det känns så tråkigt.
Det här med sorgprocess är riktigt tungt, vissa dagar känns det bättre än andra, men jag kan bara bryta ihop bara så där.
Jag vill inte förstå att han försvunnit fr jorden, fr oss alla som älskat han så högt.
Hur världen är så orättvis :(
Alltid go å glad. Jag finner inga ord. det är bara tomt.

Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0