1a gjord

Första natten är avklarad!
Är en aningstrött märkte jag när jag kom hem, arbets-skjortan var fortfarande på, hedde på duschcreme på tandborsten (!!), kom hem utan jacka..
Ja jag är en trött tjej!
Men nu är det mörklagt i sovrummet :)) Så jag hoppas jag får sova gott idag, och länge nog så jag blir utvilad :))


En fin soluppgång utanför Bäckis :))

Hittade lite pics på nallen fr helgen :






Sist bilden= trött bror= att sandra fick äta frukost själv :(
haha!

Neeee, som sagt, mörklags i la bedroom. Nu ska sandriis sova :))

haha. det ser typ tomt å spöklikt ut :S Kanske dags för en upp-piffning av sovrummet (!!)

Men jag sover då gott här :))

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0