men grillos

Fort var helgen gjord. Har haft det riktigt mys med lilltjoppan min!
Solen har tittat fram och värmt en del :)
Kommer inte riktigt ihåg om jag skrivit om Nellies framsteg i veckan ang vänner..?
Men hur som så har det värmt så otroligt i hjärtat mitt att hon hittat lite vänner att umgås med här på Böle :) Har ju inte nå kompisar som har barn i hennes ålder. Men nu har hon varit ute å cyklat och lekt, till å med tatt hem granntjejjen till rummet sitt!
På Röbäck fann hon snabbt Elsa och Vilda! Skit roligt!
Mamma bor ju nära Elin, min fina arbetskompis!

Årets första grillning skulle ske hos mamma i lördags, hon fyllde ju år i fredags:))
Kan ju säga som så, jag var DYNGHUNGRI!!! Halv 4 komme jag till mamma, då sattes även grillen på.
Strax efter 4 var potatisen klar, frågade mamma hur det gick med köttet.. Ba bra sa hon, alldeles strax klart.
Gick ut å öppnade locket på grillen, köttbitarna var lika rå som när hon la på det.. haha!
Kolen hade släckts...
Halv 7, läs rätt nu. HALV JÄVLA 7 på kvällen fick SMB nog, in med köttet, på med grillen.. I UGNEN (!!!!)
hahahahha
Sven (grannen) började en halv timma efter oss med grillningen, klar en halvtimma efter.
När vi åt.. Då höll han nog på med sin kvällsmacka.



Min grillning i ugnen... hahaha :)

Idag lämnade jag av lilltjoppan min på dagis för en vecka hos hennes pappa.
Saknar henne redan.
Men jag hade en toppen dag på jobbet, fick lite extra timmar på fyllnads, perfekt! :)
Efter jobb, kom jag hem till middag med bror å Hans.
Grillen på, kanske kan man säga att det vart en första grillning på riktigt, hela vägen lång!
GOTT SOM FAN VAR DET!!!!
:))



Mongona själv ;)


Ja, dom är nog gay..

:P

Haft en trevlig afton med grannfrugan :))

Nu ska jag mys ner mig i ett skönt bad, sen blire sängen :)
Sovis imorgon! Skönt som fan!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0