svammel ba

Dt här är ju min blogg, min lilla internet dagbok, så nu tänkte jag skriv av mig lite :)

Har haft lite tankar och funderingar dom senaste dagarna, om framtiden och vad som skall komma ska.
Jag är egentligen inte orolig nu eller så, men ändå lite.
Det här med cellprov gör ju alla vi kvinnor, vilket är kanon bra!
Sverige är bra med sånt tycker ja :)
Men hur som, så har jag gjort 3 st. Det har visat sig att jag har cellförändringar, har haft lite tätare kontroller. Fick iaf hem ett brev för 3 dagar sen att jag har den grad av cellförändringar som måste åtgärdas, eller hur jag ska uttrycka mig.
Så om 4 vecker blir det till att ta bort en del, och efter dt tätare kontroller.

Det är ju ett förstastadium till cancer, har inte cancer nu, men tankarna ligger till om det skulle utvecklas till det?

Jag har ju sagt länge att jag är hur nöjd som helst med att jag har Nellie och att jag är nöjd så, vilket jag än idag är.
Men sen läste jag lite om saker som kan hända efter man gjort det som jag ska göra, att om man blir gravid efter det så finns risken att man kan få ett sent missfall eller för tidigt fött.
Nu är jag ju inte barnsugen (sen måste man ju ha en karl för det å) hahaha, men tankarna dyker ju ba upp.
Alla mina kompisar som gjort det här har ju haft bra provsvar, men inte jag.

Ja mest svammel nu, men det känns faktiskt lite halv bittert på nå vis.

Kommentarer
Postat av: Grannfrun ;)

Största kramen till dej hjärtat!

De här kommer gå bra, dom har hittat de så pass tidigt.

Löööööv u!! Å ja följer me å håller handen ;)

2011-04-08 @ 11:10:41
Postat av: Malin i Hudik =)

Hus to you hunny! <3

Håller med föregående skribent jag =)

KRAM

2011-04-14 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0